Firewall sprzętowy - Filtering URL - klasy UTM - Witaj na STORMSHIELD.PL

FAQ

Zapomniałem hasła dla użytkownika admin. Czy istnieje procedura restartu hasła?

Aby zresetować hasło do urządzenia, należy podłączyć się do urządzenia przez port serial lub za pomocą monitora i klawiatury, a następnie zrestartować urządzenie.

Po uruchomieniu urządzenia pojawi się opcja wyboru z której partycji ma startować: NETASQ Firewall BOOT

1. main slot
2. backup slot
choose:

W tym momencie należy wybrać kilkukrotnie przycisk spacji.

Po uzyskaniu znaku zachęty wpisujemy: boot -s i przyciskamy ENTER.

Po pojawieniu się komunikatu Enter full pathname of shell or RETURN for /bin/sh: przyciskamy ENTER.

Następnie wpisujemy: /usr/Firewall/sbin/chpwd i wybieramy ENTER.

Po chwili ukaże się prośba o nadanie nowego hasła.

Po weryfikacji poprawności wpisanego hasła nastąpi restart, który kończy procedurę resetu hasła.

 


 

Wróć do listy

Wsparcie techniczne

Nie znalazłeś rozwiązania Twojego problemu? Wyślij zgłoszenie!

Skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej rozwiązań STORMSHIELD pod numerem
32 793 11 89 (w dni robocze w godzinach 8:00-18:00) lub wyślij nam zgłoszenie problemu korzystając z formularza zgłoszeniowego.

Zgłoś problem

 

Dodatkowe informacje:

FAQ

Poradniki i instrukcje

Dokumentacja

Pliki do pobrania

 


 

Szybki kontakt:
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych produktach

Podaj swój adres e-mail
Realizacja: Agencja WMC