Firewall sprzętowy - Filtering URL - klasy UTM - Witaj na STORMSHIELD.PL

FAQ

Jak wygląda procedura aktualizacji firmware z wersji 9.x do 2.x?

W sytuacji gdy chcemy zaktualizować wersję firmware na urządzeniu z wersji 9.0.x do najnowszej dostępnej wersji (2.x) należy postępować według poniższej procedury migracji:

  • Zaktualizować urządzenie z wersji 9.0.x do najnowszej dostępnej wersji 9.0.x (co najmniej 9.0.9),
  • zaktualizować urządzenie z wersji 9.0.9 do najnowszej dostępnej wersji 9.1.x,
  • zaktualizować urządzenie z wersji 9.1.x do najnowszej dostępnej wersji 1.x (dostępna jedynie dla modeli z serii US),
  • zaktualizować urządzenie z wersji 1.x do najnowszej dostępnej wersji 2.x (dostępna jedynie dla modeli z serii US i SN):

 Aktualizacja firmware

Poniżej znajduje się procedura aktualizacji firmware. Poniższe kroki można zastosować do każdego z powyższych kroków aktualizacji urządzenia.

 

1. Pobranie pożądanego pliku aktualizacji ze strefy klienta

W celu pobrania pliku z aktualizacją urządzenia należy zalogować się do strefy klienta (https://mystormshield.eu) danymi klienta otrzymanymi przy zakupie urządzenia.

Po zalogowaniu się przechodzimy do zakładki Downloads -> SNS -> Firmware:

Aktualizacja firmware

W następnym kroku wybieramy produkt, który obecnie posiadamy (Netasq lub Stormshield Network) oraz aktualną wersję firmware:

Aktualizacja firmware

Informacje odnośnie modelu urządzenia oraz aktualnej wersji firmware możemy odnaleźć w górnej części interfejsu administracyjnego urządzenia:

 Aktualizacja firmware

Po wybraniu opcji dot. urządzenia oraz aktualnej wersji firmware wybieramy wersję, którą zamierzamy pobrać. Plik musi być dopasowany do naszego obecnego modelu urządzenia (na poniższym przykładzie będzie to model V50 i najnowsza dostępna wersji 9.1.x):

Aktualizacja firmware

2. Aktualizacja urządzenia za pomocą pliku pobranego ze strefy klienta

W następnym kroku logujemy się do urządzenia poprzez przeglądarkę internetową i przechodzimy do menu Ustawienia systemowe -> System, a następnie do zakładki Aktualizacja systemu:

Aktualizacja firmware

W ostatnim kroku wybieramy plik z aktualizacją firmware pobrany ze strefy klienta i aktualizujemy urządzenie:

Aktualizacja firmware

UWAGA! Proces aktualizacji urządzenia w zależności od modelu może potrwać kilka minut. Podczas procesu aktualizacji urządzenie zostanie ponownie uruchomione, stąd zalecane jest stosowanie powyższej procedury podczas przerwy serwisowej, bądź w chwili mniejszego natężenia ruchu w organizacji.

 


 

 

Wróć do listy

Wsparcie techniczne

Nie znalazłeś rozwiązania Twojego problemu? Wyślij zgłoszenie!

Skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej rozwiązań STORMSHIELD pod numerem
32 793 11 89 (w dni robocze w godzinach 8:00-18:00) lub wyślij nam zgłoszenie problemu korzystając z formularza zgłoszeniowego.

Zgłoś problem

 

Dodatkowe informacje:

FAQ

Poradniki i instrukcje

Dokumentacja

Pliki do pobrania

 


 

Szybki kontakt:
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych produktach

Podaj swój adres e-mail
Realizacja: Agencja WMC